WHO:N toiminnanjohtajan lausunto perheiden tutkimisesta voimakeinoin - TEKSTITETTY SUOMEKSI

Donate

Rapsodia.fi
Published on Dec 16, 2020
LAKIEHDOTUS ON JO EDUSKUNNASSA....

Tätäkö me tahdotaan Suomeen? Että viranomaiset tulevat kotiisi ja vievät lapsesi koronaepäilyn vuoksi mukanaan jonnekin valtion ”turvallisiin eristystiloihin” !?! Eduskunnassa ajetaan läpi parhaillaan kaikessa hiljaisuudessa uutta tartuntatautilakiesitystä, joka mahdollistaa tämän GLOBAALIN AGENDAN mukaisen toiminnan myös täällä Suomessa. Katso tältä videolta lisää ja SÄIKÄHDÄ sitä mitä on kohta tulossa, jos itse annamme tämän kehityksen mennä Suomessa eteenpäin !!

Täältä saat lisää tietoa lakiehdotuksesta: https://rapsodia.fi/lakiehdotus-uudesta-tartuntatautilaista-10-12-2020/

WHO:n toiminnanjohtaja Michael Ryan kertoo tällä videolla siitä, miten viranomaisten täytyy seuraavaksi tulla ihmisten koteihin voimakeinoin ja alkaa tutkimaan perheiden sisällä sitä kuka on saanut virus tartunnan. Tartunnan saaneet lapset eristetään sitten omista vanhemmistaan yleisen turvallisuuden nimissä jonnekin “in a safe & dignified manner” siis viranomaisten huostaanotto kyseessä käytännössä.

Kuten Pastori Chris on kehoittanut jo useita kertoja: “Sinun täytyy tehdä omaa tutkimustyötä näissä kaikissa asiossa”. Eikä siis ottaa pureskelematta vastaa sitä mitä sinulle syötetään median toimesta.
“Minun kansani tuhoutuu tiedon puutteeseen...” Hoosea 4:6

Pastori Chris on kertonut monien maailman kansakuntien tehneen virheen koronaan liittyen siinä, että heidän hallitukset ovat vain ottaneet maailmalta saneltavat ohjeet (WHO) ihan sokeasti vastaan, ilman että he olisivat tehneet minkäänlaista omaa itsenäistä tutkimustyötä näihin asioihin ja niiden todenperäisyyteen liittyen. Tutkitaan siis faktoja ja tehdään omaa tutkimustyötä, joka perustuu faktoihin. Lisätään myös suomalaisten tietoisuutta jakamalla tehokkaasti eteenpäin näitä asioita, mitä valtamedia ei oikein tahdo käsitellä.

KATSO TÄMÄ: Pakkorokotuslaki - Avoin viesti Sanna Marinille

God Bless You & God Bless Finland ❤️