WHO n toiminnanjohtajan lausunto perheiden tutkimisesta voimakeinoin - tekstitetty suomeksi

Donate

Voitontie
Published on Feb 3, 2021
Tekstitimme suomeksi lyhyen videon juuri SINUA VARTEN... ❤️
WHO:n toiminnanjohtaja Michael Ryan kertoo videolla siitä, miten viranomaisten täytyy seuraavaksi tulla ihmisten koteihin voimakeinoin ja alkaa tutkimaan perheiden sisällä sitä kuka on saanut virus tartunnan. Tartunnan saaneet lapset eristetään sitten omista vanhemmistaan yleisen turvallisuuden nimissä jonnekin “in a safe & dignified manner” siis viranomaisten huostaanotto kyseessä käytännössä.

Kuten Pastori Chris on kehoittanut jo useita kertoja: “Sinun täytyy tehdä omaa tutkimustyötä näissä kaikissa asiossa”. Eikä siis ottaa pureskelematta vastaa sitä mitä sinulle syötetään median toimesta.

“Minun kansani tuhoutuu tiedon puutteeseen...” Hoosea 4:6

Pastori Chris (www.rapsodia.fi) on kertonut monien maailman kansakuntien tehneen virheen koronaan liittyen siinä, että heidän hallitukset ovat vain ottaneet maailmalta saneltavat ohjeet(WHO) ihan sokeasti vastaan, ilman että he olisivat tehneet minkäänlaista omaa itsenäistä tutkimustyötä näihin asioihin ja niiden todenperäisyyteen liittyen. Tutkitaan siis faktoja ja tehdään omaa tutkimustyötä, joka perustuu faktoihin. Lisätään myös suomalaisten tietoisuutta jakamalla tehokkaasti eteenpäin näitä asioita, mitä valtamedia ei oikein tahdo käsitellä.

KATSO MYÖS TÄMÄ: Pakkorokotuslaki - Avoin viesti Sanna Marinille

God Bless You & God Bless Finland ❤️